Det har vore eit langt år siden eg anskaffet meg bilen og byrja prosjektet 20 januar i år, medan det og har gått så fort mellom dei ulike treffa. Eg vil berre byrje med å takke kraftlaget for støtta i år, denne støtta/sponsen var til god hjelp til å kunne fokusere dei midlane eg hadde til å få bilen ferdig medan eg kunne få tak i trygt køyreutstyr.
Årets fyste arrangement var E30MEET på Noregs nyaste motorsports anlegg i Sokndal mellom Egersund og Flekkefjord. Selv med litt forsinket køyre start pga litt gjenstående elektrisk arbeid, så starta bilen til liv for fyste gong Laurdags morning på E30MEET. Bilen vart kjørt nokre runder i depoet før den gjekk gjennom teknisk og me kunne ta oss nokre runder på banen. Dei fyste rundene var rolege og var for å bli kjent med bilen. Så var det rett i Breisladd konkuransen, Fyste omgang spant eg ut og slapp heldig unna veggen. Medan andre omgang klarte eg å få eit bra «run» gjennom løypa. Selv om eg ikkje gjekk vidare så var det mykje interesse rundt bilen og om kva Tysneskraftlag og Tysnesfest var.
Det andre arrangementet me deltok på var Dieseldriftweekend 2022 på Grenland Motorsport Senter i Skien. Her var me fyst ut på banen og bilen funket uten problem. Her vart det veldig mykje køyretid som hjalp veldig på å få trent og bli kjent med bilen. I Dieselsladden 2022 så sleit eg litt med å få bilen på den perfekte linja, men det er slikt som skjær.
Årets siste arrangement Vart forandra i siste liten til å bli Kaupanger drift weekend som omtalt i Tysnesbladet. Så endeleg skulle bilen få komma «heim», ettersom den vart bygd i Kaupanger av ein ildsjelene bak arrangementet. Banen i Kaupanger er svært teknisk og kort om gav meg som førar mykje trening, og med gode tips frå lokale driftare så var raskt forbedring. Denne helgja var det litt fleire problem. Som at eg tok og gjekk litt dypt i svingen og deformerte bak skjermene, men det er ingenting ein sleggje ikkje kan fikse. Deretter sleit med lit med bremsene som ikkje funka, men etter å ha lufta bremsene så vart det løyst. Utenom dette bare gjekk og gjekk bilen og eg måtte egentlig bare inn for å bytte dekk før å la dei kjøle seg ned.
Men etter mykje fri kjøring var det klart for Sognasladden 2022, fyste omgang var litt rottete av meg. Og eg gjorde meg klar for neste omgang, Fyste svingen var betre, men det var ikkje meint å bli då støtdemparen på førersido knakk og fekk bilen til å ville spinne rundt. Eg klarte å redde den inn at men det øydelagte for neste sving. Så når eg skulle legge om for siste sving førte dette til at bærekulen på bærebrua på den siden knakk og bilen la seg på buken. Her fant bærearmen og ut at den skulle ta og slå sprekke i girkassen som førte til lekkasje på kassen og helgens køyring var ferdig. Me fekk bilen på hengeren at og den er no trygt i garasjen medan arbeidet med å fikse bilen og forbetre den til neste år er i gong.
Tysnes Kraftlag fekk logoen sin på montert panseret slik at alle såg det når dei kom og studerte bilen for å finne ut kva motor det var i den då diesel motoren trakk mykje folk som var nyfikne. Eg vil igjen takke veldig for støtta/sponsinga og håper me kan fortsette dette samarbeidet og at me og kan bruke dette til å få fram andre Tysnes talent innen motorsport og.
Teiglandsvegen 7, 5680 Tysnes